La Ciudad de Panama - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu La Ciudad de Panama - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu

La Ciudad de Panama

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dandy en Irma

22 Maart 2010 | Panama, Panama-stad

We zijn vrijdagavond na een heeeeeeele lange zit aangekomen in Panamastad. Uit gemakzucht lekker een taxi gepakt naar het hostel, waar we eerst even hebben moeten bijkomen van de vlucht.
Toen we ´s avonds even wilde kijken waar de bushalte was naar de grote busterminal in Panamastad (waar we kaartjes moesten kopen voor Bocas del Toro) kwam er al een bus aan en omdat ze terminal riepen zijn we ingestapt. Na 5 min rijden zeiden we al tegen elkaar ¨weet jij eigenlijk waar ons hotel is¨. Nee dus, daar zaten we dan in een bus zonder ook maar iets meegenomen te hebben van een straatnaam....
Eenmaal daar aangekomen hebben we kaartjes gekocht voor de bus en gelukkig een taxichauffeur gevonden, die wist waar ons hotel was, want gelukkig wisten we zelf de naam nog wel.
Zaterdag zijn we als echte toeristen zijnde naar een van de sluizen gaan kijken van het Panamakanaal, waar net een mega groot schip door kwam gevaren. We hebben deze rit helemaal zelfstandig met het openbaar vervoer voor elkaar weten te krijgen.
´s Middags zijn we nog naar een oud stuk van de stad gaan kijken en hebben daar een paar uurtjes rondgewandeld, dus Irma heeft nu 2 megablaren op haar hakken van het lopen op slippertjes. Nee, niet aan de onderkant van haar voet, maar aan de achterkant.....! Hoe krijgt ze het voor elkaar.
´s Avonds hebben we de nachtbus gepakt naar Bocas en na een slapeloze nacht kwamen we 10 uur later aan in Almirante waar we een taxiboot hebben gepakt naar Isla Colon, waar we doodop aankwamen.

To be continued......

• 22 Maart 2010 - 19:58

Petra:

Hee, weer de eerste!!!

Hahaha, ik zie al helemaal voor me hoe jullie met handen en voeten proberen duidelijk te maken aan die taxichauffeur hoe jullie hotel heet.
    Valt me nog mee dat jullie niet aan de andere kant van Panama zijn beland.
    Zoiets zou mij natuurlijk nooit gebeuren.........

Wat betreft die blaren: moet je maar niet naar een warm land gaan en geen slippers dragen. Snap ook niet hoe je het voor elkaar krijgt om ze aan de achterkant te krijgen....echt weer iets voor jou he zus.

Hele dikke kus van ons en natuurlijk niet te bruin gaan worden.

• 23 Maart 2010 - 07:37

Jenny:

Hoi, een leuke start hebben jullie gehad. Erg avontuurlijk. Lekker weertje, biertje erbij.
    Nog heel veel plezier en tot horens. Trouwens hier wordt het donderdag, schrik niet, 20 graden.

• 23 Maart 2010 - 13:09

Fatih:

haaaa die foto is zeker voor mij bedoeld :)

Maar geniet van je biertje!!!

• 29 Maart 2010 - 16:02

John Boy:

hey dames,das andere koek he die foto"s,en maar lekker poffen,is onze achtertuin.ziet er wel heel mooi uit he???
    gossie maar hier is t ook mooi weer hoor,22 graden,11 voor en 11 namiddag.
    geniet ervan en ben benieuwd naar de vlg foto"s .
    adios guapa"s