Nog meer Ciudad de Panama - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu Nog meer Ciudad de Panama - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu

Nog meer Ciudad de Panama

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dandy en Irma

18 April 2010 | Panama, Panama-stad

Nou, voor een ieder die het wil weten: we zitten nog steeds in Panama en onze vlucht die voor vanavond gepland stond, is ook alweer geannuleerd.
We hebben dus geen flauw idee wanneer we terug zullen komen.

Dus, wat doen we hier zo´n beetje de hele dag: ´s morgens KLM bellen en internetten, dan zwemmen op het dakterras (was vandaag al iets minder, omdat we gisteren mega verbrand zijn...), daarna een biertje drinken met wat tapas erbij op een terrasje, naar de kapper om Dandy´s grijze haren te laten verven, naar het casino (zit onder ons hotel. Gisteren voor de 1e keer heen gegaan en jawel, hoor, 75 dollar gewonnen met 5 dollar inleg, dus wij meteen gestopt... Ze kwamen het met 2 man sterk meteen contant uitbetalen, dus wij al denken dat we een mega hoofdprijs hadden, maar het was dus 75 dollar!).

Gisteren zijn we trouwens nog naar een handbalwedstrijd wezen kijken: Honduras - El Salvador. Heel toevallig zijn er op het moment in Panama-Stad een soort Olympische Spelen voor Centraal-Amerikaanse landen bezig. En nu wil het zo zijn, dat in ons hotel de hele afvaardiging van Honduras verblijft (handballers, basketballers, honkballers etc.). We zijn ook al door het honkbalteam gevraagd om mee te gaan naar een wedstrijd en dan mochten we ook met hen meerijden in de bus. En, jawel, we hebben ook speldjes gekregen!

Vandaag is het echt bloedverziekend heet. De gevoelstemperatuur ligt ver boven de 40 graden, echt niet uit te houden. Zijn blij toe als we af en toe even in een ruimte met airco zijn. Vandaar dat we nu dus achter een pc zitten.

Dit was het weer even. We hopen jullie volgende week weer een keer te zien! Het heeft nu lang genoeg geduurd.

Chao!!!

• 19 April 2010 - 09:15

Mees:

Ola chica's! Goh, klinkt erg vervelend hoe jullie de tijd moeten doden! Alleen de temperatuur lijkt me inderdaad niet echt aangenaam... Afgelopen weekend hebben wij ook een erg zomers weekend gehad, heerlijk! Volop zon en heerlijke, aangename temperatuur! Maar vandaag is het helaas weer helemaal niets... Al is dat niet zo erg als je gewoon moet werken! Maar ik vind het nu ook wel lang genoeg duren en ben er wel aan toe om jullie weer te zien! Hou jullie taai en smeer je goed in! Kus!

• 20 April 2010 - 06:12

Jenny:

De EL 27 loopt vol. Kom eens terug.