La Ciudad de Panama - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu La Ciudad de Panama - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu

La Ciudad de Panama

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dandy en Irma

16 April 2010 | Panama, Panama-stad

Zoals de meesten van jullie ondertussen al gehoord zullen hebben, zijn de luchthavens in Nederland gesloten sinds gisterenmiddag.
Wij stonden donderdagavond gepakt en bezakt klaar om te vertrekken en 10 minuten voor de taxi ons op kwam halen, kregen we te horen dat onze vlucht geannuleerd is.
Toen Irma donderdagmorgen om 4.30 uur!!! opstond, is ze maar achter de computer gaan zitten en kwam er zo dus toevallig achter dat er een vulkaanuitbarsting was geweest in IJsland. We zijn vanaf toen alles in de gaten blijven houden en hebben meteen voor de zekerheid een nacht extra betaald in ons hostel, want we hadden toen al het gevoel dat de vlucht misschien weleens niet door zou kunnen gaan (was uiteindelijk maar goed ook, want het hostel was op 1 kamer na vol).
We zijn donderdagavond, met 2 andere Nederlanders, toch nog naar het vliegveld gegaan, om extra informatie te verkrijgen. Nu achteraf maar goed ook, want wij zijn nu op de eerstvolgende vlucht naar Nederland geplaatst, die waarschijnlijk zondagavond zal zijn.
We hebben vandaag nog wel gebeld naar de KLM en daar zeiden ze ook al dat als we gisteren niet naar het vliegveld waren gegaan, we pas op z´n vroegst woensdag hadden kunnen vliegen.

Vanmorgen zijn we op zoek gegaan naar een ander hotel, en we zitten nu op de 10de verdieping van het gebouw en 1 verdieping hoger hebben we een heerlijk dakterras met zwembad, uitkijkend over de skyline van Panama....

Dus we gaan ons best nog wel vermaken deze drie dagen....

Tot ooit...

• 17 April 2010 - 12:28

Daan En Suus:

he wat rot wat extra dagen...

laat maar weten hoe of wat en we pikken jullie wel op.

kus van ons.

• 18 April 2010 - 17:48

Cor En Joke:

Nou, zoals we nu gehoord hebben, gaat het zondag dus ook niet door. Laten we hopen dat het niet al te lang meer gaat duren, want dan is het echt niet leuk meer.Zachtjes aan gaan er toch wel wat vliegvelden open, dus we houden goede moed.