Stranden van Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu Stranden van Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu

Stranden van Nha Trang

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dandy en Irma

12 April 2009 | Vietnam, Nha Trang

Nou, de afgelopen 4,5 dag hebben we doorgebracht in Nha Trang. Een 240 km zuidelijker dan Quy Nhon (wat betekent 4,5 uur met de bus!!!). Hoe verder we naar het zuiden afzakken, des te warmer het wordt.
Eigenlijk hebben we hier helemaal niets gedaan. Lekker uitrusten op het strand, veel massages, lekker gegeten en een beetje gewandeld.
Het kakkerlakken en ratten probleem wordt hier wel wat groter. Het is zelfs zo erg, dat wanneer Irma en ik 's avonds lekker bij een strandtentje wat drinken en ik zit gewoon even naar de vloer te kijken, dat haar reactie meteen is: "Wat loopt daar?"
Dus we hebben onze hele kamer en badkamer volgegooid met mottenballen (tegenwoordig heten het trouwens "geurballen"??!!). En toch toen we gisteravond weer terug waren in de hotelkamer: weer 2 kakkerlakken in de badkamer. Dus dan gebeurt er steeds hetzelfde: Irma springt op bed en ik kan er achteraan. Ik moet wel eerlijk toegeven dat er zelfs bij mij af en toe een gilletje uitkwam, want ik wist niet dat die beesten ook spontaan begonnen te vliegen (ongecontroleerd!) en dan lekker terechtkomen in ons tandenborstelbekertje en er vervolgens ook nog lekker in gaan poepen.....
Maar verder is het hier geweldig, hoor. Gisteravond zijn we achterop bij 2 motortaxi's 4 km buiten het centrum gereden en hebben daar in een vissersbuurt lekker verse kreeft gegeten voor de eerste keer in ons leven en hele grote schelpdieren van 250 gram per stuk...

Vanavond gaan we met de nachttrein naar Ho Chi Minh City (Saigon), weer 400 km zuidelijker (8 uur met de trein). Dit is ook meteen ons eindpunt (we gaan van hieruit nog wel naar de Mekong Delta toe). We hebben vanmorgen ook onze terugvlucht naar Bangkok geboekt, dus de hele terugreis is nu geregeld.
Morgenvroeg zullen we om 04.30 uur (!!) in Ho Chi Minh City aankomen.
Maar voor nu hebben we nog 5 dagen, dus we gaan er lekker van genieten!!!

• 13 April 2009 - 11:23

Cor En Joke:

Wat een geluk dat er kakkerlakken en ratten zijn, anders was het toch maar een saaie vakantie.Zie verder mail.

• 13 April 2009 - 18:50

Suus En Daan:

Ha meiden,
    We lezen dat jullie het erg leuk hebben... Inderdaad Dandy je schrift lekker, en irma wat stroefjes.. (zie commentaar mees) hier gaat alles heel goed....Geniet er nog van en tot vrijdag.. wij pikken jullie denk ik op, want mam en pap zijn in Belgie. Kus van ons x