Bocas - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu Bocas - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu

Bocas

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dandy en Irma

24 Maart 2010 | Panama, Bocas del Toro

We zijn nu ondertussen al weer 4 dagen in Bocas del Toro. Met het Spaans gaat het heel goed moet ik zeggen, al heeft Irma na 3 halve dagen les mijn 2 jaar Spaans al bijna ingehaald....

Na onze slapeloze nacht hier naartoe, wilden we heel even op bed gaan liggen. Om 3 uur ´s middags schrokken we weer wakker. Dit heeft gelukkig geen gevolgen gehad voor onze nachtrust, want om 9 uur ´s avonds lagen we er weer in en hebben we als roosjes geslapen. In ieder geval tot 5 uur ´s ochtends.
Mijn maag is ondertussen gelukkig ook van mijn jetlag af, dus kan weer normaal eten ´s avonds.
Tja...en wat doen we hier eigenlijk. Wat wandelen (Irma kan haar slippers weer aan), Spaanse les volgen, boekje lezen en Irma is nu het dorp rond aan het lopen met fototoestel om haar nek.
Gisteren zijn we met een taxiboot naar een ander eiland gevaren en hebben daar op het strand gelegen.
Gevolg is nu dat Irma eruit ziet alsof ze de pokken heeft (zandvlooien|). Ik mag er helaas geen foto van maken....
Irma wil ook graag iets grappigs over mij vertellen, maar ik heb geen blaren en bulten.....
Wat ook leuk is om wanneer we in een restaurant zittn en ze doet haar slippers uit, omdat ze warme voeten heeft (...), stiekem 1 slipper verstoppen en dan afwachten tot ze het in de gaten heeft.....Ik vermaak me hier dus best....

Ho, onze Japanner komt weer binnen, met fototoestel om d´r nek. Moet er even bij zeggen, dat zij het volgende verslag voor haar rekening zal nemen met alle gevolgen voor mij, dus (blabla), er staat me wat te wachten... We zullen het wel zien!!!

Hasta luego!!!!

• 25 Maart 2010 - 07:00

Mandy:

Jajaja ik hoor het wel weer...
    Maak ons maar jaloers daar met die mooie foto's!!
    hier is het nu gelukkig echt lente (19 graden)
    Heel veel plezier daar!!

Gr Mandy

• 25 Maart 2010 - 07:02

Ietje:

ik word jaloers als ik jullie verslagen en foto's zie, prachtig. (Alhoewel ... ik ben vanmorgen zonder jas naar het werk gelopen, het wordt vandaag ongeveer 20 graden!!hihi)

• 25 Maart 2010 - 07:06

Peter:

Ik ben blij dat ik jullie verslag lees...dat geeft me weer zin om ook te gaan genieten en niet alleen aan "werk" te denken.
    Blijf zo doorgaan

gr. Peter

• 25 Maart 2010 - 14:32

Mees:

O, wat ziet dat er allemaal prachtig uit! Wat een mooie eilandjes! Met witte benen... En het klinkt ook erg gezellig en lekker vertrouwd, haha! Wel knap van Irma dat haar Spaans al zo soepeltjes gaat! Ben benieuwd naar haar verslag! Kus, Mees

• 25 Maart 2010 - 19:03

Stefanie:

Het ziet er weer geweldig uit, geniet er maar lekker van. En de volgende keer toch een foto proberen te maken van Irma, is toch grappig. Ons pap en mam hebben de Camper gekocht. Ziet er goed uit.

• 25 Maart 2010 - 20:03

Cor En Joke:

Ze zijn weer harstikke goed hoor,Dandy jouw verslagen.We genieten volop mee. We kijken uit naar de volgende van Irma. groetjes