Zon, zee en strand.... - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu Zon, zee en strand.... - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu

Zon, zee en strand....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dandy en Irma

27 Maart 2010 | Panama, Bocas del Toro

Zo, nu eindelijk een berichtje van mij....
Het is hier zo super relaxed. We hebben gisteren onze Spaanse les week afgesloten en niet eens een diploma gekregen. Ook niet leuk. En we hebben nog wel zo onze best gedaan!!
Afgelopen donderdag zijn we naar Bocas del Drago geweest, aan de andere kant van het eiland. Het strand hier staat bekend om de vele zeesterren die er wonen. Na verschillende pogingen ondernomen te hebben, heb ik het toch voor elkaar gekregen de zeesterren op te pakken. Die dingen voelen hartstikke hard aan. Ben best trots op mezelf!!
Verder hebben we vandaag een toertje gemaakt naar een paar eilanden hier in de buurt (stikt hier van de eilanden). Hebben dolfijnen gezien, over super mooie strandjes gelopen (nu weet ik waar Madonna haar nummer La isla bonita op heeft gebaseerd), naar krokodillensporen gekeken, leguanen gespot en ga zo nog maar even door. Afgesloten hebben we de dag op het eiland Bastimentos waar een botenrace aan de gang was. Lekker onder het genot van een biertje op een terrasje op het water gezeten. Heerlijk! Enige nadeel is wel dat we er nu lichtelijk rood uit zien en dat er bij Dandy al wat vellen aan haar neus hangen... Mooooi!!
O ja, nog even op die bulten terug te komen. Dandy heeft me ondertussen ingehaald. Ik zag hier al een paar mensen naar haar wijzen en zeggen: Mira, una bulta grande!!!
We blijven hier zoals het er nu naar uit ziet tot vrijdagochtend, dan moeten we namelijk het hostel uit, omdat het dan Semana Santa is. Alle Panamezen zijn dan vrij en het is te hopen dat we nog ergens een plekje kunnen vinden.... Hebben dus nog wat te doen vanavond!
Chao!!!

• 28 Maart 2010 - 10:18

Mees:

Irma, wat breng jij het er makkelijk vanaf met zo'n kort verhaaltje! Maar...het ziet er prachtig uit en het klinkt prachtig! Wat een mooie eilanden! Dandy met vellen aan haar neus? Tja, had ze jou maar niet zo moeten pesten met je bulten! Succes met zoeken naar een slaapplaats! En goed smeren! Kus!

• 28 Maart 2010 - 15:30

Cor En Joke:

hola
    Nou, ben ik nu snel genoeg?Jammer dat jullie geen diploma gekregen hebben.Mooie foto's. Ik mis alleen de foto's met bulten en vellen.Misschien de volgende keer?

• 28 Maart 2010 - 19:30

Petra:

En bedankt, nu zit dat nummer gelijk in mijn hoofd......
    Hahahaha, zie al helemaal voor je hoe je staat te gillen om zo'n ding te pakken. Hhahaha en het dan stiekem toch wel zo eng vinden dat dat ding naar Dandy's hoofd wordt geslingerd.

Wat betreft die foto's van het strand ben ik ook helemaal niet jaloers hoor. Wil helemaal niet met je ruilen. Echt niet.
    En het weer: heb toch liever het koude, gure en natte weer van hier.

Hele dikke kus van ons viertjes en nog heel veel plezier daar. XXXXX

• 29 Maart 2010 - 16:05

John Boy:

zeg dandy ,is die man nu de weg aan t uitleggen??? immer gerade auss,tot aan de t-splitsing en daar de a27 volgen???zijn van die bounty eilanden he?
    gr en veel plezier,
    adios.