We zijn er! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dandy en Irma

23 Maart 2009 | Vietnam, Hanoi

Zo, we zijn er. Zonder vertragingen veilig aangekomen in het drukke, chaotische Hanoi. Geen problemen gehad met onze visums.... Konden zo waar het land in (hoeven dus geen nachten door te brengen in één of andere gevangenis...).
Zijn nu in het oude gedeelte in Hanoi, vlakbij een groot meer. 't Is hier trouwens wel warm! Toch wel weer even wennen.
We gaan nu een rondje lopen, kijken waar we nou eigenlijk precies zijn beland. Ff lekker een loempiaatje scoren en dan vroeg naar bed.
Tot de volgende keer!

• 23 Maart 2009 - 08:58

Mandy Van Hout:

Have fun daar in het warme hanoi!!

groetjes uit een droog en winderig helmond!

• 23 Maart 2009 - 08:58

Frank:

Hey girls,

nog geen handboeien aangepast? Welke maat past het beste (hihi!!!!)
    Leuke site en veel plezier toegewenst.

Groeten,

Frankie

• 23 Maart 2009 - 09:00

Ietje:

fijn om te horen dat alles goed is gegaan en jullie zonder problemen het land in mochten.

• 23 Maart 2009 - 10:49

Mees:

Hey chicies! Fijn dat jullie er zijn en dat alles goed is gegaan met visums enzo! Ook zeer fijn te weten dat jullie de vreselijke vliegreis hebben overleefd! Hè Dandy!?? Ga nu maar lekker genieten en denk vooral niet aan hier... Kus!

• 23 Maart 2009 - 11:03

Yvonne:

Heey,

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet van jullie vakantie enne denk eraan niet teveel loempia´s he maar RIJST, Irma je weet waarom, haha.

Greetz,
    Yvonne