Bangkok - Reisverslag uit Muban King Kaeo, Thailand van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Muban King Kaeo, Thailand van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Dandy en Irma

24 December 2012 | Thailand, Muban King Kaeo

Het is zover. We zitten op dit moment op het vliegveld en gaan over 2 uur vertrekken.
Het winkelen is niet zo goed gelukt als we in gedachten hadden. De eerste dag in Bangkok zijn we toch later aangekomen dan gehoopt en na even rondgeslenterd te hebben, hadden we besloten om een massage te nemen. Na de massage waren we zo relaxed dat we geen zin meer hadden om te winkelen en zijn we maar op een terrasje gaan zitten. 's Avonds nog een lekkere duik genomen in ons zwembad op het dak van het hotel. Iedereen was al bier aan het drinken (doen ze hier al vanaf 8 uur 's morgens!!!) dus we hadden het zwembad voor onszelf.
De tweede dag zouden we naar een groot winkelcentrum gaan. Echter, 's morgens bij het opstaan had ik het zo in mijn rug dat ik bijna niet meer kon lopen. Maar gelukkig hebben ze hier een apotheek op elke hoek van de straat waar je alles kunt krijgen wat je maar wilt. Dus maar zware pijnstillers gehaald en meteen wat slaaptabletten voor de terugweg. 1 pilletje en binnen 15 min kon ik weer vooruit.
Omdat de pil na 2 uur al uitgewerkt was en ik nog geen nieuwe mocht nemen is het shoppen niet zo goed gegaan. Maar de kerstkadootjes hebben we!

Vakantie is hartstikke super geweest! Nu op naar huis. Voor iedereen die dit leest: een hele fijne kerst en tot binnenkort!!

Groetjes,
Dandy en Irma

• 24 December 2012 - 16:45

Ria Vanhoutte:

Bedankt voor het meereizen via deze blog. Ik wens jullie een goede terugreis en voor strak fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2013!

Ria