San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Dandy en Irma - WaarBenJij.nu

San Jose

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dandy en Irma

03 Maart 2008 | Costa Rica, San José

Ik ben een uur geleden in San Jose aangekomen en ga over een uur of 4 Irma ophalen van het vliegveld. Spannend!
Mijn eerste kippevel komt trouwens al tevoorschijn nu de zon hier onder aan het gaan is.
Ik ben gisteren nog een keer naar het Manuel Antonio Park geweest. Beetje gewandeld en veel op het strand gelegen daar met mijn vriendjes. Het was gisteren ontzettend heet dus ik heb me flink verbrand en dat na 5 weken. Maar ik weet wel hoe het komt, ik heb de afgelopen 5 weken nl alleen maar in de schaduw gelegen (huiswerk maken enzo, want dat spaans komt niet zomaar vanzelf) en omdat Irma vandaag zou komen dacht ik bij mezelf ´even wat extra zon, zodat het verschil goed te zien is´(maar ik maar daar ook nog wel een foto van).
Gisteren heb ik in stijl mijn vertrek uit Quepos gevierd, dus ik ga zo nog even een dutje doen. Moet natuurlijk niet met dikke wallen onder mijn ogen op het vliegveld aan komen zetten.
Chao.

  • 03 Maart 2008 - 20:30

    Carin:

    Dandy en Irma.
    Zo nu even een berichtje voor beide.
    Dandy het zal nu wel gedaan zijn met je |rust| leren, maar wel gezellig dat Irma er nu ook is.
    Irma ik hoop dat je een goede en prettige reis gehad hebt.
    Voor beide, geniet van jullie vakantie en heel veel plezier en wees voorzichtig.
    Groetjes Carin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Costa Rica

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2008

La ultima dia (de laatste dag)

22 Maart 2008

Quepos (alweer)

15 Maart 2008

Playa Samara

11 Maart 2008

't Is koud hier!!!!!

10 Maart 2008

Arenal
Dandy en Irma

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 55777

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 28 Februari 2014

Nicaragua

24 November 2012 - 24 December 2012

Laos en Cambodja

18 Maart 2011 - 07 April 2011

Gambia en Senegal

19 Maart 2010 - 16 April 2010

Panama

22 Maart 2009 - 17 April 2009

Goodmorning Vietnam!!

26 Januari 2008 - 27 Maart 2008

Costa Rica

Landen bezocht: